Just do it!

Just do it!

fredag 2 augusti 2013

Öppet i Mor Àgústas imorgon lördag & på söndag 11-15 VÄLKOMNA!

Hej mina solar.
Idag är jag glad, alldeles extra glad! För idag är min bästa väninna från Island här hos mig. Och det är alldeles för länge sen vi träffades.
Så vi ska en tid framöver...
bara prata och dricka enorma mängder kaffe. Sen ska vi grilla isländsk lammfiol och äta isländska ärtor till och sockerpotatis.
Och minnen, skratt och tårar ska få strömma fram, så där alldeles självklart skönt. Ni vet, precis som när regnet och solen slåss om himlens plats. Det är alldeles underbart befriande och det är endast vänner som kan kan förstå.
Jag väljer att kalla det rötter av trygghet och det är vackert.

Och mitt i allting öppnar jag min lilla butik förstås.
Hoppas vi ses :)

och så hann jag pimpa en soffa till, för det tycker jag är så roligt :)

 Bästa helgen önskar jag er alla mina kära. 
Tack för att ni så troget besöker mig. 
Ni är bäst!

KÄRLEK ❤

// Goa

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjempe koselig å få besøk av sin venninne:)
Dere må bare kose dere masse og nyte tiden sammen:)
Herlige skatter du selger:)
Ha en strålende helg
Klem Merete

Johanna sa...

Hoppas att du och väninnan får det supertrevligt!

Kram Johanna

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs