Just do it!

Just do it!

torsdag 17 november 2011

Öppet i Mor Ágústas-garage i morgon fredag, 14-18. lördag och söndag, 11-15

Hej alla mina fina..:)
Undrar om ni fattar vad tiden rullar på, det är ju snart JUL! 
Jag hinner inte riktigt med, så japp, allting är som det ska..:)) Och mitt i allt annat, håller vi på och fixar Hilmirs rum, eftersom jag snodde hans förra veckan, för att både jag och mannen tyckte att vi skulle ha ett tv-rum! 
What?!? Alltså jag trodde verkligen aldrig jag skulle vilja det!...blotta tanken har vartit motsträvig! Men, men, tur man kan ändra sig, för nu tycker jag det är sååå skönt, och supermysigt..:)
Och idag har jag fixat ett litet adventsfönster därinne. Tänkte att vi kan flytta ljuset varje morgon när vi sätter oss och tittar på julkalendern. Det är en tradition som jag mummar för!

Lite bilder på det får ni denna torsdag.
Och nej, vi är inte geografer, men jag finner det kul att kunna använda dessa vackra kartor som jag fick tag på i somras. Samt att nu i mörkret så lyser de upp lite...:))))

 och så ser det ut genom fönstret från hallen..:)

Trevlig helg till er alla!
och tack för att ni alltid hälsar på mig..♥

KRAM...
//Goa

14 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Du e bara bäst !! Adventsfönster = Love
Här blir det nog ingenting i fönstren till jul för de har förstört hela mitt hus :'(
Jag flyttar på allvar ner till dej nu och kan bo bakom soptunnan .
Kram/ Lotta

Malin's Hus sa...

vackra bilder! och underbar sång! :)

må så gott och ha en trevlig helg

kram malin

makyloua sa...

toujours un bon moment pour moi que d'admirer tes ambiances !!!
laurence from france

Tinas bo sa...

Underbara bilder som vanligt!
Allt du rör vid blir såååå vackert!!

Din nya Header är sååå ljuvlig!!

Kramis Tina

Fiffiga Systrar sa...

Oh! Men vad mysigt det blev!! Där skulle man gärna gosa ner sig! Helst till julkalendern! Det finns inget mer spännande än att se vad det bli för julkalender på tv. Fortfarande som vuxen finns den känslan kvar... konstigt va?!
Tyvärr har de misslyckats med julkalendrarna några år tycker jag... Hoppas på bättring!

Ha en finfin fredag och mys av er fina hörna!

Kramar från systrarna

inga Heiddal sa...

Så fint lilla Gúa...;)

john sa...

The advent window is a fabulous idea !! It all looks so nice ! have a great weekend !
Gail x

Annelie i Hbg sa...

Gúa, vilken rolig idé med adventsljuset (och numren på fönstren) - och vad är det för vacker musik du spelar???? Låter som något som måste inhandlas till cd-samlingen (ja, jag vet - jag är helt ute hos de som är inne med det senaste! :-)). Ha en mysig helg och hoppas på många besök i garaget! Kram kram

Marthina, Holmbytorp sa...

Stoooor kram till dig, ha en underbar helg! Kram Marthina

AL sa...

Är också motsträvig.., men det såg onekligen väldigt mysigt ut! Trevlig hleg och tack för titten!

Chrissy...The Apothecary Shop sa...

This is the most BEAUTIFUL room I have ever seen....I love every detail about it....took my breath away!!!!!! WOW!!

andi sa...

Hejsan!
Gillar din stil skarpt! :)

En undran angående den "avstrippade" soffan och fåtöljen, är de undertyg på dem, alltså som fanns då du tog bort det översta?

Mvh
Anki

Anonym sa...

Så fint!! Hvilken sang er det du spiller??

andi sa...

Hej!
Tack så mycket för ditt svar angående soffans tyg! :)

Ja jag hade inte samma tur, köpte en gammal Emmafåtölj och tänkte att det skulle gå och göra detsamma som ni gjort, men där fick jag tji ;) Skumgummi direkt under. Men det är väl lika så bra då den luktar ciggarettrök. Måste ta bort alltihop...

*Kramis*