Just do it!

Just do it!

tisdag 8 november 2011

Jag gillar avklätt...

 Hej mina solar!
Ja, som ni många vet så är mina ledord, ombyte förnöjer! Och när jag får en idé så slänger jag gärna ifrån mig mina "bör göra" listor och skrider till verket tillsammans med mina tankar. Vilket blev faktum återigen igår, då jag fick denna maniska tanke att klä av min soffa!  Den är fläckig och alldeles underbart wabi sabi..;)...och när jag ändå var igång fick naturligtvis vardagsrummet sig en omgång. För dit skulle ju min soffa! Och när soffa väl var där, så snodde jag min egen fåtölj från butiken, som ändå var så ensam därute, eftersom hans kompis är såld. Och visst hör de bara så fint ihop?!
Ja, det tycker jag i alla fall..:)
Och mitt i snurrandet, var jag plötsligt på ovanvåningen, som just nu ser ut som om, en meteorit har slagit ner! Men det gör det ju alltid när jag får mina idéer. Jag vet att ni fattar precis..:)))

OBS! Fortfarande platser kvar till INSPIRATIONSKURSEN den 19:e, då vi skall mysa och inspireras en heldag i garaget! En uppdatering har också tillkommit!
Är du intresserad kan du läsa HÄR


Kram & massa kärlek till er alla underbara!
Tack för att ni ger mig er tid och gör mig så glad..:)))

PUSS
//Goa

20 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

VÄLDIGT snyggt!

KRAM, Jenny

Alberte sa...

LOVELY!!!!!!!!!!!!!!!

Vida sa...

haha...du är förbaskat underbar;)) så läckert och modigt;)

kan se dej fara fram som en duracellkanin i ditt hem;))

storfetkram
Vida

rosenälvorna sa...

Helt underbart snyggt, naket, men ändå så romantiskt:) Oj, vad jag önskar jag kunde komma för inspiration, varför ska det vara så långt bort. Christina

kråke sa...

vackert....så vackert:))

kram du fina...

kråke

lisashus sa...

Åh, vilka läckra möbler och DEN lampan du! Oj, så fin!

Så spännande det låter med kurs!
Kul att du låter kreativiteten flöda!
kramar
Lisa

Candylei sa...

Love it all, especially the fish poster!

gamla skolan sa...

Hej du fina ! Det blev helt underbart !!! Soffan är fantastisk !
En annan soffa som är fantastisk är den jag köpte av dig , den kom äntligen på plats igår , och jag älskar den !!!!! Visar på bloggen en dag .
Kraamar // Susanne ♥

Beatrice sa...

Wow! This looks wonderfully cozy. Perfect combination of plant in the pot to an array of fish. Greetings from Polish!

Marie sa...

Helt magiskt vackert Gúa, superfint!

Åh vad jag längtar efter att besöka dig, skulle behöva en dos Gúa just nu känner jag!!!!!!

Kram Kram och hälsa familjen!
Marie

Mys och hemtrevnad sa...

hihi...jag förstår vad du menar...fint resultat du presenterar...kramis semlan

Vitspets sa...

Underbart och jätte snygg Kram Karina

Tinas bo sa...

Helt underbart!!!
Otroligt snyggt!!
Är så avis på din förmåga att inreda och dekorera! Du är en naturbegåvning!!❤

Kram Tina

mysiga heestrand sa...

Det blev så fint. Jag tänkte komma och hämta fåtöljen som jag köpt av dig till helgen om du har öppet. Du ger så mycket inspiration.
Kram Marita i Heestrand

john sa...

Oh so beautiful !
Gail x

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Gua.
Man njuter och häpnar så av dina vackra bilder, din begåvning är stooooor,man blir som lite mållös.
Det var länge sen jag var här, och nu är jag glad för att jag gick in till dig, så jag fick se allt fantastiskt vackert som du skapar.
Tack! för att du delar med dig av din begåvning, och din tid.
Ha en fin vecka.
Kram Zara

Elisabeth sa...

Så avskalat och ändå vackert, precis som människor blir när alla fasader är borta, kram!

Sallys hus sa...

Fiiiint!
Varmaste kramen till dig!
katarina

Anna sa...

Så väl jag känner igen det där att lägga undan att-göra-listan och bara gå loss besinningslöst på något helt annat!!:)
Kram Anna

Anci sa...

Det är fint och helt i din vackra stil !

Kramar
Anci