Just do it!

Just do it!

torsdag 14 juli 2011

Öppet i Mor Ágústas, fredag: 13-18 lördag: 11-15 Söndag: STÄNGT


Bara en liten helghälsning och öppetider till er.
Dagarna rinner fortfarande iväg med gäster och umgänge.
En riktig sommarfeeling med dofter, minnen och skratt, som vilar på en tjock bädd av tillit .
Jag samlar dem i min låda av längtan, att värma mig vid, en dag
då hösten anlänt och vintern viskar i kapp med kaminens knaster.

-Hoppas ni också samlar ork och ynnest...


 Kram till er alla mina fantastiska fina!
Tusen tack för alla besök och alla varma hälsningar.
Ni gör mig så glad och jag hittar inte orden för min uppskattning!
Ni är bara bäst, heeela tiden...❤❤❤

24 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Fina inspirerande bilder från Mor Ágústas!!! Jag längtar tillbaka till din vackra butik och undrar....när får jag se den igen?

Här är det grått, regnigt och ruggigt, det sätter sig på humöret också...

Önskar dig en underbar fredag och helg!
Kram,
Regina

Malin's Hus sa...

så vackert! Ingen kan få till det som du! inspirerande ,inponerande!

Wow wow wow!

Hoppas jag får möjlighet att besöka dig i sommar!

massa kramar!

Johanna Stålros sa...

Så fint du skriver om att samla dem i din låda av längtan, att värma mig vid, en dag när vintern står här och knackar dörr.... Fortsätt njut. Kram Johanna

rosenälvorna sa...

Tack snälla du för ett underbart välkomnande och trevligt bemötande/pratstund när jag kom en timme före öppnandet. Hälsa också maken, som tog hand om familjen som väntade utanför tillsammans med Elsa (som ville leka med era katter)Underbar butik du skapat, Kramar till Dig!!Christina

All Seasons sa...

Wonderful!!!

Have a beautiful summer time with love, happines and a lot of sunshine.

See you..

Hugs,
Patricia

annika sa...

Du är en mästare även med ord! Hade tänkt svänga förbi dig i sommar igen men det kan nog bli andra tillfällen.

Ha en fin sommarhelg i ljuset med dina nära och kära.
Regnet gör bara att svampen, kantarellerna, växer :)

Kram
annika

Anci sa...

Jag samlar på mig det jag behöver, tror jag.

Jag hoppas på en resa till dig och din fina i höst.

Kram
Anci

Ágústa sa...

Hæ Gua. Þú ert uppáhalds, uppáhalds bloggarinn minn.

C. Tvillingmamma sa...

Älskar din detaljrikedom!

Hanna sa...

Åååå, du har så fint både i ditt hem och i butiken. Får jättemycket inspiration av att gå igenom din blogg lite då och då. Kraaam på dej

Ella på Bråkmakargatan sa...

Härliga bilder och kul idé med urverket i duken.
Trevlig helg!
Elisabeth

Vida sa...

bilder fyllda med inspiration och kreativitet:)) tack och lov att det aldrig tar slut hos dej;))

hoppas du hinner njuta av allt som sommaren bjuder oss på...

längtarefterattfåbesökadejkram
Vida

Madame Morell sa...

Tjong i medaljongen vilken fin butik du har! Tack för inspiration, kaffe och lakrits!
Puss på nosen från Jessika och Clas i Kristinehamn.

linnea-maria sa...

Tänk att det ska till en isländska för att skriva så underbart som du gör! Önskar dig en fortsatt fin sommar. Kram /Therese

Jag sa...

Hej! Såå himla fint du har det, varje dag.....man känner din härliga personlighet o värme genom dina bilder! Ha det såå gott! Kram christina

Oköttsliga lustar sa...

Jag tittar in och inspireras av dina fina bilder och tänkvärda ord.
Tack!

//Eveline

Lilla Brödhult sa...

Åh tusen tack för er igår, så fint ni har det!! Jag blev så inspirerad och du är en mycket härlig person är glad att jag fick lyckan att träffa dig... Kram Helene

Fiffiga Systrar sa...

Vilken härlig blogg du har! ska kika runt lite mer nu! Önskar dig en härlig dag! / emelie

Norrfrids Eija sa...

Goa Gúa!

Vet du hur glad man blir av att få en så uppmuntrande kommentar av sin inredningsidol? Glädjeskutt!

Allt det bästa till dig, från det regniga Norrland! Efter regn kommer sol...

Eija

Millas hem sa...

Hej goa goa vän!

Hade önskat att du bodde närmare.
Gissa om du hade haft en vän att prata inredning med då?!=)

Söta du...välkommen till Blekinge!

Stor kram till dig och din make!

C

My Shabby Streamside Studio sa...

Gua,

You are the most inventive decorator in the world!

xo

Sandy

LOPPISLIV sa...

Hej raraste vännen! Tack för i måndags, så trevligt vi hade med fika och pratstund :-) De små kryddburkarna är jag så himla glad för ska du veta, så fina så fina. Din butik är så himla fin, vilket fantastiskt jobb du lagt ner. Jag fick så mycket inspiration så jag började greja som bara den här hemma igår ..hihii, Ha nu en fin dag, vi ses snart igen hoppas jag. Stor kram till dig och din underbara familj //Paula

p95 mask sa...

You took beautiful photographs. I really impressed with first photographs. Your arrangement is perfect and very good for getting new idea.

Gracefully Vintage sa...

Im in love with your blog-your photos- Just Beautiful...
Excited New Follower...
Karryann