Just do it!

Just do it!

onsdag 8 april 2009

En dag med dammvippan...


Hej alla min goda!

Jag ville bara lämna en liten hälsning och TACKA, för alla varma tillrop...*GLAD*


Annars går denna onsdag i städningens tecken...*Bläh*
Mycket roligare att fastna här..:)

Men...när jag är klar så ska jag fixa med nästa uppdrag, ordning och reda! Det ska bli spännande att se hur samlaren får till det..:)

Jag tycker faktiskt att det blir svårast! Så behovet av varma tankar är enormt!...(bara så att ni vet..;)

Nej...nu ska jag dansa runt en stund till, med dammvippan..!


Till er alla skickar jag en varm kram och skippar massa "prat", denna gången...*äntligen*..:)

Och lämnar lite bilder på hur ute har fått flytta in denna gången. Är inte så mycket för påskpynt, men lite kan dock få påminna om den...

På ett gammalt gångjärn har två ljushållare... från en IKEA krona, hamnat.
Nu får de samsas på min lilla dörr.
Tillsammans med lite påskliljor i en zinklåda,
och jag har hittat stämningen..:)

Största kramen alla ni underbara!

Ha den bästa dagen och så ses vi snart igen..:)

Största kramen till er alla...

30 kommentarer:

Monica sa...

Hej !!!!
Ingen kan som du.....
Du har något magiskt i fingrarna ....
Jag önskar dig lycka till, med allt du företar dig......
Och så önskar jag dig en underbar Påsk......
Kram,Monica

Elisabeth, anyhow.se sa...

Dina bilder och arrangemang känns så otroligt genuina!!! Tack för vackert för ögat! :)

Malin sa...

å så nydelig blogg!!

Å for en utrolig fin header du har!!

Ha en deilig rengjøringsdag;)

Klemmer Malin

Rummet för välbefinnande sa...

Gua, du är sagolik....
Så läckert med ljushållaren...
Det är alltid så energigivande att kika in hos dig och det behöver jag idag för nu börjar flytten av butiken ta ut sin rätt.....
Det ska bli skönt med nån dag ledigt under påsk nu.

Skickar en riktigt bamsig påskkram till dig "inspiratören numero uno"
Så skickar jag lite energi via cyberspace också förstås.

Bara att kika in här är läkande ska du veta - nu känner jag hur energin börjar flöda igen.

Tack du underbara!
Kram!

Annas skattkammare sa...

Helt underbart fint!
Glad påsk!
Kram /Anna

Ida sa...

Tack snälla för din gulliga kommentar på min blogg. Jag vet att du har många att besöka och det värmer att du tog dig tid att stanna till en stund hos mig. Som alltid visar du vackra och inspirerande bilder. Ett plus med damning tycker jag är att man får lite nya idéer. Fast det saknar du ju knappast annars=)

Ha det så gott. Kramar Ida

Tulipa sa...

Hej!Jag har blivit fullkomligt såld på allt du gör!!!

Så läckert med ljushållaren på dörren!Allt är så finstämt och vackert!Ha en fin dag!

Kram mariette

Laura @ 52 FLEA sa...

Beautiful styling...lovely photographs...wonderful color palette....Be well, Laura

spetsar och änglar sa...

Så otroligt vacker dukning i din trädgård.Sitter här stum av beundran.
Åh du är verkligen duktig på att arrangera och ta fina bilder!

Ha en underbar Påsk!
Kram
Heléne

Cc sa...

Vad läckert det du gjort med gångjärnen, mycket fyndigt

by.hårenberg sa...

Hej svejs! Allt du visar är helt underbart! Det måste ju vara en ren fröjd att få städa bland allt vackert du har! (fast de klart, det är aldrig sådär jättekul att städa, fast jag gillar det nog lite...) Allt är sååå fint!
Alltid lika mysigt att kika in här!
Kramar i massor //la petite perle!

Vit som snö sa...

Vackert, vackert!
Som alltid i ditt hem!
Ha en trevlig dag med dammvippan!
Kram Cilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var smart med Ikea/gammalt gångjärn! Blev jättefint. Antar att du har lite musik till damm-dansen. Då brukar det gå lite lättare.
Glad Påsk
Kram till dig
AnnaMaria

Anci sa...

Hej !

Dina bilder är som vanligt vackra :) Inlägget är kort denna gång, men det gör inget. Jag njuter av att läsa vad du skriver, kort eller långt.

Kram

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Gu så skönt att det inte blev så mycket snack den här gången ;-)

Men det är ju med kvasten du ska städa så du får igång den ordentligt till torsdag , fast du gör väl något annat isländskt märkvärdigt du istället för att fara till blåkulla ??

Ha det bäst själv vännen och städa inte bort humöret bara !!

Påskpussar / Loppan

H A N N A S - F O R M sa...

Så vacker blogg...poetisk..här vill jag vara och stanna för evigt...länkar dig direkt!!!

Varmaste kramar från mig!
Hanna

Vit Spets sa...

Hej!
Tack för all inspiration som Du ger mig, jag "gottar" mig alltid med dina ljuvliga bilder ;-)
Önskar dig en Glad Påsk!
//Siv

Lilla Blanka sa...

Hej söta vän!!!

Åh vilka underbara bilder..jag blir såå glad varje gång jag tittar in till dig!

Kram
Mia

Anonym sa...

Kul att prata med dej förut idag. Vilken fin blog du har . Jag är inte heller så mycket för påskpynt. Kram Kerstin

Viveka i Bläckhornet sa...

Du är UNIK...

Vill önska dig en fin påskhelg Gua!
Hoppas solen skiner över oss här i Norrland också.

Kram Viveka

Millygarden sa...

Hej gua!
Du har verkligen hittat den rätta stämmingen! så fiint!

Glad Påsk!
Kram Marina

johanna sa...

Hej
Vad go du är!!! Tack goa goa du om du bara visste vad glad jag blir!

Vad helt underbar dukning du gjort ,där hade jag gärna suttit med!

Ha nu en riktig skön påskhelg!!!!!
STOOOOR KRAAAAM

Tine sa...

Hello Gua...

this looks all so pretty and nice, wonderful...

you're pictures are so special, i love it...i love everything..

heartly hugs and happy easter

tine

hemtrevnad marie sa...

Sååå vackert!!
Önskar dig en fin påsk Gùa!!
kramis

Christine sa...

Kjœre Gua!
Ville bare ønske deg en god påske og samtidig takke for all den inspirasjon du byr på gjennom bloggen din - jeg må innom deg nesten daglig ;o)
Påskeklem fra C/dethvitehuset.blogspot.com

houseofchandeliers and vintage sa...

Hejsan.
Vill bara titta in och önska en
Glad Påsk hälsning i din vackra värd.
Kram Zara

Unknown sa...

Du är bara bäst!!!!!!!!!!!
Vilken energi, fantsi, skaparglädje, idéer och otrolig känsla för det vackra, sköna och det där lilla extra.

Jag böjer mitt huvud och säger med djup beundran Grattis till dina vackra installationer.

Har naturligtvis röstat på dig varje vecka.

Hoppas att Du förverkligar din dröm så alla vi andra får ta del av mer än dina bilder.

Skulle älska om du kom och stylade mitt hem.

Tutan ligger i garaget och väntar troget precis som jag......

Önskar Dig en härlig varm och skön påsk.

Kramisar Jeanette

Susanne Kontio sa...

Vad fint du har gjort :D Hoppas allt är bra med er! Massor med kramar//Susanne (mamma och pappa hälsar också)

Hanna i Det stora grå huset sa...

Underbart... Precis lagom, helt i min smak...

Önskar dig en underbar påskhelg, så hörs vi snart igen...

Kram Hanna

Anonym sa...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel